Întrebări frecvente

Pentru a plasa comanda este necesar să vă creați un cont de client cu o adresă de e-mail validă prin care putem discuta aspecte ce țin de comanda dumneavoastră. Vă recomandăm să plasați comanda folosind un browser actualizat de internet ca Mozilla Firefox sau Google Chrome.

Pașii sunt disponibili la secțiunea Cum Comand.

Modalitățile de plată pot fi realizate cu un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau ramburs la primirea coletului. Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.

Plata ramburs (numerar), dupa selectarea produselor dorite si introducerea datelor cerute selectati “Plata ramburs”. Plata se va efectua in numerar, catre curier la momentul livrarii comenzii.

Da, produsele pot fi livrate în altă țară …..

La pasul doi al formularului de comandă, numit METODĂ PLATĂ, trebuie să completați datele firmei pentru care va fi eliberată factură fiscală.

Atenție, datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii, pentru comanda înregistrată cu datele de facturare completate pentru persoană fizică nu se poate genera factură pentru persoană juridică ulterior, valabil și pentru modificarea din persoană juridică în persoană fizică.

Da, comenzile înregistrate se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur transport.

Metodele de plată disponibile sunt plata online cu cardul sau ramburs la primirea coletului. Sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard. Optând pentru această variantă (plata prin card), veți fi redirecționat către o pagina securizată, Euplatesc.ro, unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră.

Procedura funcționează prin sistemul autorizare/încasare. În momentul în care ați făcut o precomandă pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele aferente comenzii părăsesc depozitul și pentru care există o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), astfel banii vor fi transferați din contul dumneavoastră în contul magazinului.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau creditată în funcție de statusul tranzacției – la cererea clientului.

Atenție! În cazul în care plata nu a fost finalizată, iar comanda nu a intrat în stadiul Plată aprobată și este doar Înregistrată în sistem, aceasta nu va fi procesată.

Plata ramburs (numerar), după selectarea produselor dorite și introducerea datelor cerute selectați “Plata ramburs”. Plata se va efectua în numerar, către curier la momentul livrării comenzii.

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma nu se poate încasa parțial. În cazul în care nu este adăugat un produs în comanda dumneavoastră, după ridicarea/expedierea produselor și încasarea sumei integral, se inițiază o procedură de creditare a sumei aferente produsului neinclus în pachet, iar banii revin în contul de unde a fost efectuată plata în 1 – 15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă (de regulă 3 zile lucrătoare).

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în Istoricul comenzii, butonul Anulează comandă.

Atunci când comanda nu a fost ridicată de curier → de regulă suma este blocată în contul dumneavoastră și se poate debloca, la cererea clientului, în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

Atunci când comanda a fost ridicată de curier → se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de creditare, urmând ca suma să ajungă în contul dumneavoastră în 1-30 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare). În această situație este necesar să ne confirmați prin e-mail faptul că nu veți accepta primirea coletului în cazul în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util.

Puteți opta pentru livrare la domiciliu, astfel:

Livrare la Domiciliu:

București – Taxa de transport pentru primele 5kg – 14.90 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Fan Curier.

Termenul de procesare în acest caz fiind de până la 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 4 zile lucrătoare, de regulă următoarea zi lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea precomenzii urmând să vă trimitem un link de plată pe e-mail.

Național – Taxa standard de transport pentru primele 5 kg – 17.90 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Fan Curier.

Atenție – Taxa diferă pentru livrare în localitățile îndepărtate pentru primele 5 kg – 25.04 lei TVA inclus (la taxa standard 17.90 lei TVA inlcus se adaugă 7.14 lei TVA inclus → cost inclus în totalul sumei achitate la plasarea precomenzii).

Termenul de procesare în acest caz fiind de până la 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 4 zile lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea precomenzii urmând să vă trimitem un link de plată pe e-mail.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare la Oficiile de Poștă Română sau la domiciliu include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

Preţul transportului va fi afişat la pasul 3, în pagina de confirmare a precomenzii (fiind vizibil înainte de a finaliza plata), se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Pentru informații suplimentare vă rugăm să accesați pagină Transport și Plată.

Condiții de retur pentru clienții shop-swiss.ro:

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați în contul de client, o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Returnează produse din comandă. Adresa de retur și condițiile vă sunt trimise apoi de către un operator ca răspuns la această solicitare. Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului. Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului precomandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

RETUR TOTAL – În cazul în care clientul returnează toată comanda, Shop Swiss va returna contravaloarea produselor precomandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, iar costul de transport pentru returul produselor către Shop Swiss va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în e-mailul primit după înregistrarea cererii de retur.

RETUR PARȚIAL – În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, nu a comenzii integrale, Shop Swiss va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în e-mailul primit după înregistrarea cererii de retur.

Shop Swiss va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Returnarea sumei se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită la plata produselor (în urma recepționării si verificării returului se inițiază procedura de creditare a sumei aferente acestuia în contul clientului, pe tranzacţia iniţială). Produsele ce urmează a fi returnate trebuie să fie însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Pentru detalii suplimetare legate de cadrul legal dar și pentru informații referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, va rugăm să accesați pagina Returnare și Garanție.

Atenție! Dacă doriți să returnați produse cumpărate din clinica Swiss Estetix București, trebuie să discutați posibilitatea returului cu un reprezentant în punctul de lucru de unde au fost achiziționate produsele, având bonul fiscal ce confirmă achiziția! De asemenea, ne puteți contacta la office[at]]shop-swiss[dot]ro

Va recomandăm să ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail la office[at]shop-swiss[dot]ro sau adăugând un mesaj în precomanda dumneavoastră. De asemenea, ne puteți contacta și pe pagina de Facebook Swiss Beauty Essentials.

Vă recomandăm să citiți și informațiile afișate în pagina Contactați-ne!

Vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa office[at]]shop-swiss[dot]ro cu titlul “Reclamație” sau “Sesizare” – în care să menționați produsul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal etc.) problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și datele de contact.

Conform procedurilor, veți primi o confirmare (prin e-mail, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării dumneavoastră, urmând ca noi să revenim cu răspuns la problema dvs.

Vă recomandăm să citiți și informațiile afișate în pagina Contactați-ne!

Vă rugăm să trimiteți un e-mail în care să detaliați oferta dumneavoastră la adresa:office[at]]shop-swiss[dot]ro cu titlul “Colaborare”, care să conțină și datele de contact.

Produsele aflate în campanii sunt doar cele selecționate atunci când dați click pe banner-ul promoției și vă rugăm să aveți în vedere că în general, produsele de tip pachet, nu intră într-o nouă campanie.

Comenzile nu pot fi modificate, astfel că nu se pot adăuga produse, însă atunci când comanda dvs. nu a fost procesată și ați observat că ați adăugat un produs greșit, va rugăm să ne contactați cât mai rapid pentru a fi eliminat din comandă, deoarece nu poate fi înlocuit (urmând să vă credităm suma aferentă acestuia în contul folosit la tranzacționare). Pentru a intra în legătură cu noi puteti să adăugați un comentariu în comandă, să trimiteți un mesaj pe pagina de Facebook, sau să trimiteți e-mail la office[at]]shop-swiss[dot]ro. Termenul de procesare include atât strângerea cât și ambalarea produselor, iar atunci când comanda a fost finalizată și a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificată!

Dacă ați întâmpinat o eroare atunci când ați introdus datele cardului, comanda poate fi achitată intrând în contul dvs, la secțiunea Comenzi. Accesând comanda în cauză veți observa la Informații facturare următoarea mențiune: Comanda nu este achitată. Pentru a reîncerca plata – click Reîncearcă plata.

Comanda cu plată nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. După expirarea acestui termen, plata nu mai poate fi reluată și trebuie să plasați o nouă comandă.

În cazul în care comanda nu a fost deja preluată de curier, adresa poate fi modificată doar cu ajutorul departamentului Relații Clienți, astfel că vă rugăm să trimiteți un mesaj pe pagina de facebook, sau să trimiteți un e-mail cu subiectul “modificare adresă” pe office[at]]shop-swiss[dot]ro, în care să ne specificați adresa nouă, completă: localitate, județ, numele și numărul străzii, bloc, scară, etaj, apartament și cod poștal.

În funcție de localitatea de destinație, în cazul în care există o diferența între taxa de transport achitată inițial și taxa de transport aferentă destinației finale veți primi un link de plată pentru a achita această diferență. De asemenea, vă rugăm să aveți în vedere că în funcție de statusul în care se află comanda dvs. la momentul modificării adresei, există posibilitatea ca procesul de livrare să sufere întârzieri.

Astfel de situații pot fi soluționate de către Departamentul Relații Clienți si trebuie să trimiteți un e-mail la office[at]]shop-swiss[dot]ro cu titlul “Sesizare/Reclamație livrare”, sau un mesaj pe pagina de facebook, care să conțină detalii legate de comandă si de problema întâmpinată.

Vă recomandăm să citiți și informațiile afișate în pagina Contactați-ne!