Warning: include_once(/home/swissshop/public_html/wp-content/mu-plugins/cl-smart-advice.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/swissshop/public_html/wp-settings.php on line 322

Warning: include_once(): Failed opening '/home/swissshop/public_html/wp-content/mu-plugins/cl-smart-advice.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php72/root/usr/share/pear') in /home/swissshop/public_html/wp-settings.php on line 322
{"id":53,"date":"2020-10-29T08:47:15","date_gmt":"2020-10-29T06:47:15","guid":{"rendered":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/?page_id=53"},"modified":"2020-11-04T14:39:28","modified_gmt":"2020-11-04T12:39:28","slug":"intrebari-frecvente","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/","title":{"rendered":"\u00centreb\u0103ri frecvente"},"content":{"rendered":"[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion style=”modern” color=”white” active_section=”” no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”1. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastr\u0103?” tab_id=”1603953529600-6620bca1-2f0e”][vc_column_text]Pentru a plasa comanda este necesar s\u0103 v\u0103 crea\u021bi un cont de client cu o adres\u0103 de e-mail valid\u0103 prin care putem discuta aspecte ce \u021bin de comanda dumneavoastr\u0103. V\u0103 recomand\u0103m s\u0103 plasa\u021bi comanda folosind un browser actualizat de internet ca Mozilla Firefox sau Google Chrome.<\/p>\n

Pa\u0219ii sunt disponibili la sec\u021biunea Cum Comand.<\/p>\n

Modalit\u0103\u021bile de plat\u0103 pot fi realizate cu un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau ramburs la primirea coletului. Pre\u021burile sunt exprimate \u00een RON \u0219i con\u021bin TVA.<\/p>\n

Plata ramburs (numerar), dupa selectarea produselor dorite si introducerea datelor cerute selectati \u201cPlata ramburs\u201d. Plata se va efectua in numerar, catre curier la momentul livrarii comenzii.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”2. Produsele pot fi livrate \u00een alt\u0103 \u021bar\u0103?” tab_id=”1603953529621-f2237a48-e102″][vc_column_text]Da, produsele pot fi livrate \u00een alt\u0103 \u021bar\u0103 …..[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”3. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastr\u0103 dac\u0103 am personalitate juridic\u0103?” tab_id=”1603953586570-36ec187e-460f”][vc_column_text]La pasul doi al formularului de comand\u0103, numit METOD\u0102 PLAT\u0102, trebuie s\u0103 completa\u021bi datele firmei pentru care va fi eliberat\u0103 factur\u0103 fiscal\u0103.<\/p>\n

Aten\u021bie, datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plas\u0103rii comenzii, pentru comanda \u00eenregistrat\u0103 cu datele de facturare completate pentru persoan\u0103 fizic\u0103 nu se poate genera factur\u0103 pentru persoan\u0103 juridic\u0103 ulterior, valabil \u0219i pentru modificarea din persoan\u0103 juridic\u0103 \u00een persoan\u0103 fizic\u0103.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”4. Pot plasa mai multe comenzi care s\u0103 fie livrate \u00eentr-un singur colet?” tab_id=”1603953696130-f42268d0-147c”][vc_column_text]Da, comenzile \u00eenregistrate se pot cumula pentru a fi trimise \u00eentr-un singur transport.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”5. Cum pl\u0103tesc produsele?” tab_id=”1603953696974-aade97e4-3c03″][vc_column_text]Metodele de plat\u0103 disponibile sunt plata online cu cardul sau ramburs la primirea coletului. Sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard. Opt\u00e2nd pentru aceast\u0103 variant\u0103 (plata prin card), ve\u021bi fi redirec\u021bionat c\u0103tre o pagina securizat\u0103, Euplatesc.ro, unde trebuie s\u0103 completa\u021bi detaliile cardului dumneavoastr\u0103.<\/p>\n

Procedura func\u021bioneaz\u0103 prin sistemul autorizare\/\u00eencasare. \u00cen momentul \u00een care a\u021bi f\u0103cut o precomand\u0103 pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocat\u0103 \u00een contul dumneavoastr\u0103. Conform reglement\u0103rilor Visa \u0219i Mastercard \u00eencasarea sumei aferente comenzii se face \u00een momentul \u00een care expediem comanda c\u0103tre dumneavoastr\u0103 (moment \u00een care produsele aferente comenzii p\u0103r\u0103sesc depozitul \u0219i pentru care exist\u0103 o dovad\u0103 a pred\u0103rii acestora serviciului de curierat \u00een vederea expedierii c\u0103tre client), astfel banii vor fi transfera\u021bi din contul dumneavoastr\u0103 \u00een contul magazinului.<\/p>\n

\u00cen cazul \u00een care expedierea produsului nu a fost f\u0103cut\u0103 \u00een timp util, suma va fi deblocat\u0103 sau creditat\u0103 \u00een func\u021bie de statusul tranzac\u021biei – la cererea clientului.<\/p>\n

Aten\u021bie! \u00cen cazul \u00een care plata nu a fost finalizat\u0103, iar comanda nu a intrat \u00een stadiul Plat\u0103 aprobat\u0103 \u0219i este doar \u00cenregistrat\u0103 \u00een sistem, aceasta nu va fi procesat\u0103.<\/p>\n

Plata<\/span><\/span><\/span> ramburs (numerar), dup\u0103<\/span> selectarea produselor dorite \u0219i<\/span> introducerea<\/span> datelor cerute selecta\u021bi<\/span> \u201cPlata ramburs\u201d. Plata se<\/span> va<\/span> efectua<\/span> \u00een<\/span> numerar, c\u0103tre<\/span> curier la<\/span> momentul livr\u0103rii<\/span> comenzii.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”6. Ce se \u00eentampl\u0103 cu suma achitat\u0103 \u00een cazul \u00een care comanda este procesat\u0103 par\u021bial?” tab_id=”1603953697667-e2f67c36-6b3e”][vc_column_text]Conform reglement\u0103rilor Visa \u0219i Mastercard suma nu se poate \u00eencasa par\u021bial. \u00cen cazul \u00een care nu este ad\u0103ugat un produs \u00een comanda dumneavoastr\u0103, dup\u0103 ridicarea\/expedierea produselor \u0219i \u00eencasarea sumei integral, se ini\u021biaz\u0103 o procedur\u0103 de creditare a sumei aferente produsului neinclus \u00een pachet, iar banii revin \u00een contul de unde a fost efectuat\u0103 plata \u00een 1 – 15 zile lucr\u0103toare \u00een func\u021bie de banca emitent\u0103 (de regul\u0103 3 zile lucr\u0103toare).[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”7. Cum anulez o precomand\u0103?” tab_id=”1603953698451-f042760b-5f35″][vc_column_text]Pentru anularea comenzilor achitate trebuie s\u0103 \u00eenregistra\u021bi \u00een contul de client o cerere de anulare. Pentru \u00eenregistrarea acestei cereri, ave\u021bi disponibil \u00een contul de client, la sec\u021biunea Comenzi, \u00een Istoricul comenzii, butonul Anuleaz\u0103 comand\u0103.<\/p>\n

Atunci c\u00e2nd comanda nu a fost ridicat\u0103 de curier \u2192 de regul\u0103 suma este blocat\u0103 \u00een contul dumneavoastr\u0103 \u0219i se poate debloca, la cererea clientului, \u00een 2-3 zile lucr\u0103toare \u00een func\u021bie de banca emitent\u0103 a cardului.<\/p>\n

Atunci c\u00e2nd comanda a fost ridicat\u0103 de curier \u2192 se a\u0219teapt\u0103 \u00eencasarea tranzac\u021biei, apoi se ini\u021biaz\u0103 procedura de creditare, urm\u00e2nd ca suma s\u0103 ajung\u0103 \u00een contul dumneavoastr\u0103 \u00een 1-30 zile lucr\u0103toare \u00een func\u021bie de banca emitent\u0103 a cardului (de regul\u0103 3 zile lucr\u0103toare). \u00cen aceast\u0103 situa\u021bie este necesar s\u0103 ne confirma\u021bi prin e-mail faptul c\u0103 nu ve\u021bi accepta primirea coletului \u00een cazul \u00een care firma de curierat nu proceseaz\u0103 cererea de retur \u00een timp util.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”8. Cum primesc comand?” tab_id=”1603953699280-f0ea2c04-e9b5″][vc_column_text]Pute\u021bi opta pentru livrare la domiciliu, astfel:<\/p>\n

Livrare la Domiciliu:<\/p>\n

Bucure\u0219ti \u2013 Taxa de transport pentru primele 5kg \u2013 14.90 lei TVA Inclus \u2013 Expediem prin platforma Fan Curier.<\/p>\n

Termenul de procesare \u00een acest caz fiind de p\u00e2n\u0103 la 6 zile lucr\u0103toare, la care se adaug\u0103 livrarea p\u00e2n\u0103 la 4 zile lucr\u0103toare, de regul\u0103 urm\u0103toarea zi lucr\u0103toare dup\u0103 preluarea coletului din depozit.<\/p>\n

Pentru fiecare kg suplimentar se achit\u0103 1.19 lei TVA inclus. Pre\u021bul va fi calculat dup\u0103 procesarea precomenzii urm\u00e2nd s\u0103 v\u0103 trimitem un link de plat\u0103 pe e-mail.<\/p>\n

Na\u021bional – Taxa standard de transport pentru primele 5 kg – 17.90 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Fan Curier.<\/p>\n

Aten\u021bie – Taxa difer\u0103 pentru livrare \u00een localit\u0103\u021bile \u00eendep\u0103rtate pentru primele 5 kg – 25.04 lei TVA inclus (la taxa standard 17.90 lei TVA inlcus se adaug\u0103 7.14 lei TVA inclus \u2192 cost inclus \u00een totalul sumei achitate la plasarea precomenzii).<\/p>\n

Termenul de procesare \u00een acest caz fiind de p\u00e2n\u0103 la 6 zile lucr\u0103toare, la care se adaug\u0103 livrarea p\u00e2n\u0103 la 4 zile lucr\u0103toare dup\u0103 preluarea coletului din depozit.<\/p>\n

Pentru fiecare kg suplimentar se achit\u0103 1.19 lei TVA inclus. Pre\u021bul va fi calculat dup\u0103 procesarea precomenzii urm\u00e2nd s\u0103 v\u0103 trimitem un link de plat\u0103 pe e-mail.<\/p>\n

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare la Oficiile de Po\u0219t\u0103 Rom\u00e2n\u0103 sau la domiciliu include at\u00e2t str\u00e2ngerea c\u00e2t \u0219i ambalarea produselor.<\/p>\n

Pre\u0163ul transportului va fi afi\u015fat la pasul 3, \u00een pagina de confirmare a precomenzii (fiind vizibil \u00eenainte de a finaliza plata), se adaug\u0103 la costul produselor \u0219i este inclus \u00een suma achitat\u0103 online.<\/p>\n

Pentru informa\u021bii suplimentare v\u0103 rug\u0103m s\u0103 accesa\u021bi pagin\u0103 Transport \u0219i Plat\u0103.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”9. Cum returnez o comand\u0103?” tab_id=”1603953700066-41a455b6-89e4″][vc_column_text]Condi\u021bii de retur pentru clien\u021bii shop-swiss.ro:<\/p>\n

Pentru returul TOTAL sau PAR\u021aIAL al unei comenzi, trebuie s\u0103 \u00eenregistra\u021bi \u00een contul de client, o cerere de returnare. Pentru \u00eenregistrarea acestei cereri, ave\u021bi disponibil \u00een contul de client, la sec\u021biunea Comenzi, \u00een istoricul comenzii, butonul Returneaz\u0103 produse din comand\u0103. Adresa de retur \u0219i condi\u021biile v\u0103 sunt trimise apoi de c\u0103tre un operator ca r\u0103spuns la aceast\u0103 solicitare. Dreptul de returnare se aplic\u0103 numai produselor comandate \u0219i pl\u0103tite prin intermediul site-ului. Returnarea produselor ce \u00eentrunesc condi\u021biile de retur se poate face dup\u0103 ce a\u021bi constatat o defec\u021biune a produsului precomandat sau f\u0103r\u0103 o motiva\u021bie anume, \u00een termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34\/2014.<\/p>\n

RETUR TOTAL<\/strong> – \u00cen cazul \u00een care clientul returneaz\u0103 toat\u0103 comanda, Shop Swiss va returna contravaloarea produselor precomandate \u0219i a costului de transport pentru expedierea comenzii, iar costul de transport pentru returul produselor c\u0103tre Shop Swiss va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firm\u0103 de curierat preferat\u0103 de client respect\u00e2nd detaliile men\u021bionate \u00een e-mailul primit dup\u0103 \u00eenregistrarea cererii de retur.<\/p>\n

RETUR PAR\u021aIAL<\/strong> – \u00cen cazul \u00een care clientul dore\u0219te retur PAR\u021aIAL al unei comenzi, adic\u0103 numai a unor produse din comand\u0103, nu a comenzii integrale, Shop Swiss va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dore\u0219te s\u0103 le returneze, f\u0103r\u0103 s\u0103 returneze taxa de transport pentu expedi\u021bie. \u0218i \u00een cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportat\u0103 de client. Returul produselor se face prin orice firm\u0103 de curierat preferat\u0103 de client respect\u00e2nd detaliile men\u021bionate \u00een e-mailul primit dup\u0103 \u00eenregistrarea cererii de retur.<\/p>\n

Shop Swiss va \u00eenapoia contravaloarea produselor returnate \u00een cel mult 14 zile de la data denun\u021b\u0103rii \u00een scris a contractului, dar nu \u00eenainte de data recep\u021bion\u0103rii bunurilor. Returnarea sumei se efectueaz\u0103 prin aceea\u0219i metod\u0103 de plat\u0103 folosit\u0103 la plata produselor (\u00een urma recep\u021bion\u0103rii si verific\u0103rii returului se ini\u021biaz\u0103 procedura de creditare a sumei aferente acestuia \u00een contul clientului, pe tranzac\u0163ia ini\u0163ial\u0103). Produsele ce urmeaz\u0103 a fi returnate trebuie s\u0103 fie \u00eenso\u021bite de documentul fiscal de achizi\u021bie.<\/p>\n

Pentru detalii suplimetare legate de cadrul legal dar \u0219i pentru informa\u021bii referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, va rug\u0103m s\u0103 accesa\u021bi pagina Returnare \u0219i Garan\u021bie.<\/p>\n

Aten\u021bie! Dac\u0103 dori\u021bi s\u0103 returna\u021bi produse cump\u0103rate din clinica Swiss Estetix Bucure\u0219ti, trebuie s\u0103 discuta\u021bi posibilitatea returului cu un reprezentant \u00een punctul de lucru de unde au fost achizi\u021bionate produsele, av\u00e2nd bonul fiscal ce confirm\u0103 achizi\u021bia! De asemenea, ne pute\u021bi contacta la office[at]<\/em>]shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong>[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”10. Cum intru \u00een contact cu un operator?” tab_id=”1603953700919-11fdab20-a415″][vc_column_text]Va recomand\u0103m s\u0103 ne adresa\u021bi \u00eentreb\u0103rile dumneavoastr\u0103 prin trimiterea unui e-mail la office[at]<\/em>shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong> sau ad\u0103ug\u00e2nd un mesaj \u00een precomanda dumneavoastr\u0103. De asemenea, ne pute\u021bi contacta \u0219i pe pagina de Facebook Swiss Beauty Essentials<\/a>.<\/strong><\/span><\/p>\n

V\u0103 recomand\u0103m s\u0103 citi\u021bi \u0219i informa\u021biile afi\u0219ate \u00een pagina Contacta\u021bi-ne!<\/span>[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”11. Cum pot face o reclama\u021bie\/sesizare?” tab_id=”1603953701878-4e0a467e-5e0f”][vc_column_text]V\u0103 rug\u0103m s\u0103 trimite\u021bi un e-mail la adresa office[at]<\/em>]shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong> cu titlul \u201cReclama\u021bie\u201d sau \u201cSesizare\u201d \u2013 \u00een care s\u0103 men\u021biona\u021bi produsul reclamat (produs, comand\u0103, livrare, retur, plat\u0103, solicit\u0103ri, anulare comand\u0103, produs neconform, produs lips\u0103, produs primit \u00een plus, personal etc.) problema \u00eent\u00e2mpinat\u0103, num\u0103rul comenzii dumneavoastr\u0103 acolo unde este cazul, dar \u0219i datele de contact.<\/p>\n

Conform procedurilor, ve\u021bi primi o confirmare (prin e-mail, v\u0103 rug\u0103m s\u0103 verifica\u021bi \u0219i folderul spam) de \u00eenregistrare a sesiz\u0103rii dumneavoastr\u0103, urm\u00e2nd ca noi s\u0103 revenim cu r\u0103spuns la problema dvs.<\/p>\n

V\u0103 recomand\u0103m s\u0103 citi\u021bi \u0219i informa\u021biile afi\u0219ate \u00een pagina Contacta\u021bi-ne![\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”12. Cum trimit o cerere de colaborare?” tab_id=”1603953702728-6dd15df8-6eb0″][vc_column_text]V\u0103 rug\u0103m s\u0103 trimite\u021bi un e-mail \u00een care s\u0103 detalia\u021bi oferta dumneavoastr\u0103 la adresa:office[at]<\/em>]shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong> cu titlul \u201cColaborare\u201d, care s\u0103 con\u021bin\u0103 \u0219i datele de contact.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”13. Informa\u021bii cu privire la Promo\u021biile Shop-Swiss.ro!” tab_id=”1603953703458-b7d2e274-73d3″][vc_column_text]Produsele aflate \u00een campanii sunt doar cele selec\u021bionate atunci c\u00e2nd da\u021bi click pe banner-ul promo\u021biei \u0219i v\u0103 rug\u0103m s\u0103 ave\u021bi \u00een vedere c\u0103 \u00een general, produsele de tip pachet, nu intr\u0103 \u00eentr-o nou\u0103 campanie.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”14. Cum pot modifica o comand\u0103?” tab_id=”1603953705087-c44bc253-0c39″][vc_column_text]Comenzile nu pot fi modificate, astfel c\u0103 nu se pot ad\u0103uga produse, \u00eens\u0103 atunci c\u00e2nd comanda dvs. nu a fost procesat\u0103 \u0219i a\u021bi observat c\u0103 a\u021bi ad\u0103ugat un produs gre\u0219it, va rug\u0103m s\u0103 ne contacta\u021bi c\u00e2t mai rapid pentru a fi eliminat din comand\u0103, deoarece nu poate fi \u00eenlocuit (urm\u00e2nd s\u0103 v\u0103 credit\u0103m suma aferent\u0103 acestuia \u00een contul folosit la tranzac\u021bionare). Pentru a intra \u00een leg\u0103tur\u0103 cu noi puteti s\u0103 ad\u0103uga\u021bi un comentariu \u00een comand\u0103, s\u0103 trimite\u021bi un mesaj pe pagina de Facebook, sau s\u0103 trimite\u021bi e-mail la office[at]<\/em>]shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong>. Termenul de procesare include at\u00e2t str\u00e2ngerea c\u00e2t \u0219i ambalarea produselor, iar atunci c\u00e2nd comanda a fost finalizat\u0103 \u0219i a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificat\u0103![\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”15. Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul de achitare?” tab_id=”1603953705966-489ebf97-2cc2″][vc_column_text]Dac\u0103 a\u021bi \u00eent\u00e2mpinat o eroare atunci c\u00e2nd a\u021bi introdus datele cardului, comanda poate fi achitat\u0103 intr\u00e2nd \u00een contul dvs, la sec\u021biunea Comenzi. Acces\u00e2nd comanda \u00een cauz\u0103 ve\u021bi observa la Informa\u021bii facturare urm\u0103toarea men\u021biune: Comanda nu este achitat\u0103. Pentru a re\u00eencerca plata – click Re\u00eencearc\u0103 plata.<\/p>\n

Comanda cu plat\u0103 nefinalizat\u0103 este \u00eenregistrat\u0103 la sec\u021biunea Comenzi din contul de client \u0219i r\u0103m\u00e2ne valabil\u0103 pentru achitare 24 de ore. Dup\u0103 expirarea acestui termen, plata nu mai poate fi reluat\u0103 \u0219i trebuie s\u0103 plasa\u021bi o nou\u0103 comand\u0103.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”16. Cum pot modifica adresa de livrare?” tab_id=”1603953708743-cf9ac46a-3d74″][vc_column_text]\u00cen cazul \u00een care comanda nu a fost deja preluat\u0103 de curier, adresa poate fi modificat\u0103 doar cu ajutorul departamentului Rela\u021bii Clien\u021bi, astfel c\u0103 v\u0103 rug\u0103m s\u0103 trimite\u021bi un mesaj pe pagina de facebook, sau s\u0103 trimite\u021bi un e-mail cu subiectul “modificare adres\u0103” pe office[at]<\/em>]shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong>, \u00een care s\u0103 ne specifica\u021bi adresa nou\u0103, complet\u0103: localitate, jude\u021b, numele \u0219i num\u0103rul str\u0103zii, bloc, scar\u0103, etaj, apartament \u0219i cod po\u0219tal.<\/p>\n

\u00cen func\u021bie de localitatea de destina\u021bie, \u00een cazul \u00een care exist\u0103 o diferen\u021ba \u00eentre taxa de transport achitat\u0103 ini\u021bial \u0219i taxa de transport aferent\u0103 destina\u021biei finale ve\u021bi primi un link de plat\u0103 pentru a achita aceast\u0103 diferen\u021b\u0103. De asemenea, v\u0103 rug\u0103m s\u0103 ave\u021bi \u00een vedere c\u0103 \u00een func\u021bie de statusul \u00een care se afl\u0103 comanda dvs. la momentul modific\u0103rii adresei, exist\u0103 posibilitatea ca procesul de livrare s\u0103 sufere \u00eent\u00e2rzieri.[\/vc_column_text][\/vc_tta_section][vc_tta_section title=”17. Cum pot semnala\/solu\u021biona o situa\u021bie \u00eent\u00e2mpinat\u0103 cu firma de curierat?” tab_id=”1603953709549-0d3b92a9-ba89″][vc_column_text]Astfel de situa\u021bii pot fi solu\u021bionate de c\u0103tre Departamentul Rela\u021bii Clien\u021bi si trebuie s\u0103 trimite\u021bi un e-mail la office[at]<\/em>]shop-swiss[dot<\/em>]ro<\/strong> cu titlul \u201cSesizare\/Reclama\u021bie livrare\u201d, sau un mesaj pe pagina de facebook, care s\u0103 con\u021bin\u0103 detalii legate de comand\u0103 si de problema \u00eent\u00e2mpinat\u0103.<\/p>\n

V\u0103 recomand\u0103m s\u0103 citi\u021bi \u0219i informa\u021biile afi\u0219ate \u00een pagina Contacta\u021bi-ne![\/vc_column_text][\/vc_tta_section][\/vc_tta_accordion][\/vc_column][\/vc_row]","protected":false},"excerpt":{"rendered":"[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion style=”modern” color=”white” active_section=”” no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”1. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastr\u0103?” tab_id=”1603953529600-6620bca1-2f0e”][vc_column_text]Pentru a plasa comanda este necesar s\u0103 v\u0103 crea\u021bi un cont de client cu o adres\u0103 de e-mail valid\u0103 prin care putem discuta aspecte ce \u021bin de comanda dumneavoastr\u0103. V\u0103 recomand\u0103m s\u0103 plasa\u021bi comanda folosind un browser actualizat de internet ca […]\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"page-blank-title-center.php","meta":[],"yoast_head":"\n\u00centreb\u0103ri frecvente • Swiss-Shop.RO - Suplimentele Swiss Beauty Essentials, fabricate \u00een Rom\u00e2nia, sunt recunoscute pentru calitatea \u0219i beneficiile ingredientelor patentate: de la colagenul marin, la vitamine \u0219i minerale esen\u021biale din fructe \u0219i legume (vitaminele A, D3, K2, C, E, CoQ10) p\u00e2n\u0103 la minerale alcaline naturale \u0219i antioxidan\u021bi.<\/title>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"ro_RO\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"\u00centreb\u0103ri frecvente • Swiss-Shop.RO - Suplimentele Swiss Beauty Essentials, fabricate \u00een Rom\u00e2nia, sunt recunoscute pentru calitatea \u0219i beneficiile ingredientelor patentate: de la colagenul marin, la vitamine \u0219i minerale esen\u021biale din fructe \u0219i legume (vitaminele A, D3, K2, C, E, CoQ10) p\u00e2n\u0103 la minerale alcaline naturale \u0219i antioxidan\u021bi.\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion style=”modern” color=”white” active_section=”” no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”1. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastr\u0103?” tab_id=”1603953529600-6620bca1-2f0e”][vc_column_text]Pentru a plasa comanda este necesar s\u0103 v\u0103 crea\u021bi un cont de client cu o adres\u0103 de e-mail valid\u0103 prin care putem discuta aspecte ce \u021bin de comanda dumneavoastr\u0103. V\u0103 recomand\u0103m s\u0103 plasa\u021bi comanda folosind un browser actualizat de internet ca [...]\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Swiss-Shop.RO - Suplimentele Swiss Beauty Essentials, fabricate \u00een Rom\u00e2nia, sunt recunoscute pentru calitatea \u0219i beneficiile ingredientelor patentate: de la colagenul marin, la vitamine \u0219i minerale esen\u021biale din fructe \u0219i legume (vitaminele A, D3, K2, C, E, CoQ10) p\u00e2n\u0103 la minerale alcaline naturale \u0219i antioxidan\u021bi.\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/SwissBeautyEssentials\/\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2020-11-04T12:39:28+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-content\/uploads\/logo-site.png\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"1674\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"513\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Timp estimat pentru citire\">\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"26 de minute\">\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/#organization\",\"name\":\"SWISS CLINICS\",\"url\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/\",\"sameAs\":[\"https:\/\/www.facebook.com\/SwissBeautyEssentials\/\",\"https:\/\/www.instagram.com\/swissbeautyessentials\/\"],\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/#logo\",\"inLanguage\":\"ro-RO\",\"url\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-content\/uploads\/logo-admin.png\",\"contentUrl\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-content\/uploads\/logo-admin.png\",\"width\":1007,\"height\":814,\"caption\":\"SWISS CLINICS\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/#logo\"}},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/#website\",\"url\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/\",\"name\":\"Swiss-Shop.RO - Suplimentele Swiss Beauty Essentials, fabricate \\u00een Rom\\u00e2nia, sunt recunoscute pentru calitatea \\u0219i beneficiile ingredientelor patentate: de la colagenul marin, la vitamine \\u0219i minerale esen\\u021biale din fructe \\u0219i legume (vitaminele A, D3, K2, C, E, CoQ10) p\\u00e2n\\u0103 la minerale alcaline naturale \\u0219i antioxidan\\u021bi.\",\"description\":\"\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/?s={search_term_string}\",\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"ro-RO\"},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/#webpage\",\"url\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/\",\"name\":\"[:ro]\\u00centreb\\u0103ri frecvente[:en]Frequent questions[:] • Swiss-Shop.RO - Suplimentele Swiss Beauty Essentials, fabricate \\u00een Rom\\u00e2nia, sunt recunoscute pentru calitatea \\u0219i beneficiile ingredientelor patentate: de la colagenul marin, la vitamine \\u0219i minerale esen\\u021biale din fructe \\u0219i legume (vitaminele A, D3, K2, C, E, CoQ10) p\\u00e2n\\u0103 la minerale alcaline naturale \\u0219i antioxidan\\u021bi.\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/#website\"},\"datePublished\":\"2020-10-29T06:47:15+00:00\",\"dateModified\":\"2020-11-04T12:39:28+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"ro-RO\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"item\":{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/\",\"url\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/\",\"name\":\"Prima pagin\\u0103\"}},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"item\":{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/\",\"url\":\"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/intrebari-frecvente\/\",\"name\":\"\\u00centreb\\u0103ri frecvente\"}}]}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/53"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=53"}],"version-history":[{"count":7,"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/53\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":518,"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/53\/revisions\/518"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.swiss-shop.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=53"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}